Публикатор

Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.: "Remont pomieszczeń biurowych przeznaczonych na siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 1 w Gryfinie"

Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.:
"Remont pomieszczeń biurowych przeznaczonych na siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 1 w Gryfinie"

 
Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie reprezentowany przez Dyrektora mgr Bogusławę Florek z siedzibą przy ul. Łużyckiej 55, 74-100 Gryfino zaprasza do złożenia oferty na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poniższych informacji:
 

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykończeniowe wraz z instalacjami budowlanymi polegające na robotach w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, instalowaniu przeciwpożarowego systemu alarmowego, instalowaniu przeciwwłamaniowego systemu alarmowego, instalowaniu centrali telefonicznej, instalowaniu infrastruktury okablowania, robotach instalacyjnych hydraulicznych, instalowaniu drzwi, robotach malarskich, w pomieszczeniach mieszczących się pod adresem ul. Sprzymierzonych 1, Gryfino.


2. Opis zamówienia:
1. ) Szczegółowy zakres przedmiotu remontu określa opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do zaproszenia), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wykończeniowych (załącznik nr 2a do zaproszenia), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacyjnych (załącznik nr 2b do zaproszenia), natomiast przedmiar robót (załącznik nr 3 do zaproszenia) stanowi dokument pomocniczy.
2.) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, wykonania i odbioru robót budowlanych; w następujących etapach:
I etap – roboty instalacyjne
II etap – roboty wykończeniowe (I piętro oraz pomieszczenie serwerowni na parterze)
III etap – roboty wykończeniowe pozostałych pomieszczeń na parterze.
Dla właściwego przygotowania oferty Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami lokalnymi realizacji przedmiotu zamówienia (wizja lokalna) po uprzednim kontakcie zgodnie z pkt.8 niniejszego zaproszenia. 


3. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli:

a) Wykonawca wykaże, że posiada własne doświadczenie polegające na tym, że w sposób należyty wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną podobną do przedmiotu zamówienia, na łączną wartość co najmniej 50 tys. zł brutto.
b) Wykonawca wskaże, że osoby wykonujące instalacje elektryczne posiadają zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia do wykonania i odbioru robót elektrycznych (wykonanie pomiaru elektrycznego).
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wykazu wykonanych usług (zał. nr 5) oraz załączenia dowodów określających czy roboty te zostały wykonane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane wraz z wykazem osób posiadających uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów elektrycznych. (zał. nr 6)
 

4. Termin realizacji zamówienia:

1) Termin zakończenia robót i zgłoszenia robót do odbioru – maksymalnie 90 dni kalendarzowych od dnia protokolarnego wprowadzenia na teren budowy.
2) Zamawiający wprowadzi wykonawcę na teren budowy w terminie do 14 dni kalendarzowych od zawarcia umowy. 


5. Kryterium oceny ofert: 
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
   a) ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczonej przez wykonawcę zgodnie  z obowiązującymi przepisami prawa   -    waga kryterium  60 pkt 

Przyznawanie  ilości  punktów  poszczególnym  ofertom  odbywać   się  będzie  wg następującej zasady:

 
                               Najniższa zaproponowana w ofertach cena brutto
Liczba punktów  =  ------------------------------------------------------------------ x 60
                                               Cena brutto oferty badanej
 

b) skrócenie terminu zakończenia robót i zgłoszenia odbioru -  waga kryterium 40 pkt.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie podanego przez Wykonawcę w ofercie terminu zakończenia robót i zgłoszenia ich do odbioru. Zamawiający wymaga, aby termin zakończenia robót i zgłoszenia ich do odbioru wynosił maksymalnie 90 dni kalendarzowych od dnia wprowadzenia na teren budowy. Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium zgodnie z poniższą tabelą:
 
Termin zakończenia robót i zgłoszenia ich do odbioru w ofercie wykonawcy Liczba przyznanych punktów
Poniżej 60 dni 40
61 do 68 dni 30
69 do 76 dni 20
77 do 84 dni 10
85 do 90 dni 0
 
Zamawiający przyzna punkty zgodnie z wykazem w tabeli.
 

6. Termin i sposób płatności:
Płatność przelewem w terminie do 21 dni licząc od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, do której należy dołączyć kopie protokołu zdawczo-odbiorczego wykonania przedmiotu zamówienia, podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza:

a) płatność częściową po wykonaniu I etapu robót wynikającego z przedmiotu zamówienia potwierdzony częściowym protokołem odbioru robót zatwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,
b) płatność częściową po wykonaniu II etapu robót wynikającego z przedmiotu zamówienia potwierdzony częściowym protokołem odbioru robót zatwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego
c) płatność końcową, po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem końcowym odbioru robót budowlanych.
d) zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
Wynagrodzenie ryczałtowe musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego  wykonania zadania pn. Remont pomieszczeń biurowych przeznaczonych na siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 1 w Gryfinie


7. Opis sposobu przygotowania oferty.
Na ofertę składa się wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem z załącznika nr 4 do niniejszego zaproszenia.

Do oferty należy załączyć:
a) odpowiedni do formy prawnej dokument z rejestru przedsiębiorców, tj. odpis z KRS lub CEIDG Wykonawcy składającego ofertę.
b) wykaz wykonanych usług potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg wzoru z załącznika nr 5 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług oraz wykaz osób posiadających uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów elektrycznych. (zał. nr 6)

 

8. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami w przedmiotowej sprawie jest Kierownik CAZ Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie -  Małgorzata Szwajczuk oraz  Inspektor Referatu ds. organizacyjno-administracyjnych Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie - Paulina Dziewulska tel. 91/416 45 15 wew. 134 /100.
Pytania można również kierować na adres: zamowienia.publiczne@pupgryfino.com.pl
 


9. Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 07.08.2019r. godz.: 10:30

w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie, w Sekretariacie, pok. 1.
Ofertę przesłaną pocztą bądź kurierem uważa się za złożoną w terminie, jeśli znajdzie się w siedzibie Zamawiającego do terminu składania ofert.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z zapisem:
 
Nazwa i adres Wykonawcy:
Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
ul. Łużycka 55
74-100 Gryfino
 
  Oferta na: „Remont pomieszczeń biurowych na siedzibę PUP Gryfino"
  Nie otwierać przed godz. 10:30 dnia 07.08.2019 r. 

 


10. Opis sposobu składania wyjaśnień:


1) Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z przekazanym pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną wnioskiem o wyjaśnienie treści zaproszenia nie później jednak niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
2) Wnioski o wyjaśnienie treści zaproszenia złożone po upływie terminu o którym mowa w pkt 1) nie będą uwzględniane.
3) Zamawiający zamieści treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na własnej stronie internetowej (www.gryfino.praca.gov.pl w zakładce Urząd > Zamówienia publiczne) bez ujawniania źródła zapytania.
4) W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść zaproszenia.  Dokonaną w ten sposób modyfikację przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał zaproszenia  oraz zamieści na stronie internetowej, na której zamieścił zaproszenie.
5) Zamawiający przedłuży termin składania ofert jeżeli w wyniku modyfikacji treści zaproszenia niezbędny będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich wykonawców, zamieszczając informację na stronie internetowej. 


11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

1) Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gryfinie, ul. Łużycka 55, Sekretariat w dniu  07.08.2019r. o godzinie 10:30 
2) Otwarcie ofert jest jawne.
3) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4) Podczas otwarcia ofert zamawiający ogłosi nazwy (firmy) oraz adresy (siedziby) wykonawców, informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności – zawartych w ofercie.
5) Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:
   a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
   b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
   c) ceny, terminu wykonania zamówienia. 


12. Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 ust 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1)  - dalej RODO -  Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie informuje, że:

1) Jeżeli jesteś osobą fizyczną ubiegająca się o udzielenie zamówienia publicznego na:Remont pomieszczeń biurowych przeznaczonych na siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 1 w Gryfinie" w postepowaniu prowadzonym na zasadach obowiązujących przy zamówieniach poniżej 30 000,00 Euro Twoje dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.6, ust.1 lit. b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie strony, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz art.6, ust.1, lit c RODO przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym.
2) Administratorem twoich danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie reprezentowany przez Dyrektora PUP z siedzibą w Gryfinie:
   adres: ul. Łużycka 55, 74-100 Gryfino,
   numer telefonu: 91 416 45 15, 91 416 38 03, 91 404 54 17, 91 404 54 19,
   adres email: szgy@praca.gov.pl
3) Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym możesz skontaktować się w sprawach ochrony danych osobowych pod adresem e-mail iod@gryfino.praca.gov.pl, pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt 1.
4) Odbiorcami Twoich danych osobowych będą urzędy lub instytucje, które są do tego upoważnione przepisami prawa w tym realizujące badania ewaluacyjne, kontrole i audyty, a także świadczące usługi pocztowe.
5) Dane osobowe pozyskane w związku z udzieleniem zamówienia na roboty budowlane będą przechowywane nie krócej niż przez okres 5 lat od udzielenia zamówienia.
6) Podanie przez Ciebie danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest dobrowolne jednakże konsekwencją nie podania wymaganych danych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a co za tym idzie zawarcia umowy o realizację zamówienia.
7) W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Masz prawo do:
   a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
   b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
   c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art.18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[1]; 
   d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Ci:
   a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
   b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
   c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c, lit b) RODO. 


13. Gwarancja i rękojmia

1) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót.
Termin rękojmi za wady jest tożsamy z okresem gwarancji.
2) Szczegółowe postanowienia w zakresie gwarancji i rękojmi zawarte są we wzorze umowy.
 
 
14. Inne postanowienia:

1) Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
3) Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą łączną liczbę punktów uzyskanych przy zastosowaniu przyjętych kryteriów.
4) Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego po ogłoszeniu wyniku postępowania i przekazaniu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
5) Przed podpisaniem umowy zamawiający wezwie wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do uzgodnienia dokumentacji dotyczącej odbioru poszczególnych etapów wykonania robót budowlanych.



---------------------
[1] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
.

Załączniki

Zał.1 Opis przedmiotu zamówienia
Zał.1 Opis przedmiotu zamówienia.docx 58 KB
(1)Rysunki - załączniki do opisu przedmiotu zamówienia
(1)Rysunki - załączniki do opisu przedmiotu zamówienia.7z 2648 KB
Zał.2a Specyfikacja Techniczna - roboty wykończeniowe_PUP Gryfino
Zał.2a Specyfikacja Techniczna - roboty wykończeniowe_PUP Gryfino.docx 31 KB
Zał.2b Specyfikacja Techniczna - roboty Instalacyjne_PUP
Zał.2b Specyfikacja Techniczna - roboty Instalacyjne_PUP.doc 91 KB
Zał. 3 Przedmiar
Zał. 3 Przedmiar.pdf 287 KB
(1)Zał. 4 Formularz ofertowy
(1)Zał. 4 Formularz ofertowy.doc 61 KB
Zał.5 Wykaz robót budowlanych
Zał.5 Wykaz robót budowlanych.doc 38 KB
Zał. 6 Wykaz uprawnień elektrycznych
Zał. 6 Wykaz uprawnień elektrycznych.doc 35 KB
(1)Wzór umowy
(1)Wzór umowy.docx 22 KB